
Karakterim Nautilus dalışından sonra %25'te takılıyor, ne yapmalıyım?
Sorun Oyun Studyosu tarafından incelenmekte ve sorununun oyundan kaynaklı olmadığı sonucuna varıldığı biliniyor, Oyun Studyosu ekibi çalışmalarını sürdürürken sorununuzu gidermek için Nautilus Dalışında %25'te Takılma Hatası Çözümü konusundan bilgi alınız.
Kampanyadan yararlanarak VIP Kart ve Sanil aldım ancak VIP Kartım hesabıma gelmedi?
Kartınızı görebilmek için sayfayı yenilemeniz gerekmektedir, eğer kartınızı göremiyorsanız kayıp eşya bildirimi yapınız.
Kampanyadan yararlanarak standlardan alışveriş yaptım ancak ürünüm hesabıma gelmedi?
Lütfen sayfayı yenileyiniz, eğer sayfayı yeniledikten sonra da aynı sorunu yaşıyorsanız Destek Birimleri ile irtibata geçiniz.
Havale ile Sanil yükledim ancak Sanil hesabıma gelmedi?
Havale ile Sanil yükledikten sonra Ödeme Bildirimi yapmayı unutmayınız, ödeme bildirimi yapmak için buraya tıklayınız. Eğer ödeme bildirimi yaptıktan sonra 2 iş günü içerisinde Sanil hesabınıza yüklenmezse Oyun Studyosu ile irtibata geçiniz.
Kullanıcı hesabım hile kullanan kişiler tarafından uzaklaştırıldı, ne yapmalıyım?
Bu sorunla ilgili Destek Birimleri ile irtibat sağlayınız.
Hesabım çalındı, ne yapmalıyım?
Hesabınıza Sanil yüklediğiniz ya da hesabınızı onayladığınız gsm (cep telefonu) numaranız ile beraber Sanalika Ekibi'ne ulaşınız, kullanıcı adınızı ve cep telefonunuzu eklemeyi unutmayınız! Şifreniz telefona mesaj olarak gönderilecektir.
Eşya kaybettim, ne yapmalıyım?
Kayıp eşya bildirimi yapmalısınız, kayıp eşya bildirimi yapmak için tıklayın!
Tekne sistemi nedir?
Tekne sistemi ile sizi tekne sahipleri belirlediği ücret karşılığı İspanya'ya götürmektedir.
Destek Birimleri neden geç cevap veriyor / cevap vermiyor?
Yoğunluk olduğu zamanlar da cevaplar gecikebilir, eğer 3 günü aşkın süredir cevap gelmiyorsa lütfen E-Posta hesabınızı
kontrol ediniz, geri dönüş E-Posta ile sağlanır! Aynı zamanda Gereksizler (Junk / Spam) klasörünü kontrol etmeyi unutmayınız.
1 yorum:
Yazıyı beğendinizmi.
Yorum Gönder